pátek 12. srpna 2016

Nepřehlédněte v LK (3)

Pokud sledujete blog na facebooku, pak víte, že vedu cosi jako album novinek v Levných knihách. Album sice promazávám, ale začíná to být trochu neefektivní. Tak proč nevytvořit pravidelný přísun v podobě článků?
Obálky lze rozkliknout, odkázáni budete na stránky LK. 


Dnešní přehled se trochu od předchozích liší, neboť zde poukážu na knihy, které jsem si v poslední době koupila. Případně si je hodlám koupit. A ke konci směs, která mě zaujala. :)

Knihy, které jsem ukořistila do knihovny:
Jak to vidí Milo 59 Kč
Poslední drakobijce 59 Kč
O dívce, která se propadla pod Čarozem do víru Bujaření 39 Kč

  


Dr. Sherlock Holmes v Čechách a jiné případy 49 Kč
Nikdo nemá alibi 49 Kč
Povídky o zmatených záletnících 29 Kč

  
___________________________________________________________________

Knihy, které ukořistím do knihovny:
Věk zázraků 29 Kč
Pokud zůstaneš 59 Kč
V podsvětí 49 Kč
Zoo City 49 Kč

   

Malé ruce ve velké válce 29 Kč
Vzpomínky Göringovy sekretářky 39 Kč
Můj strýc Reinhard Heydrich 49 Kč
Stefanie von Hohenlohe 79 Kč

    
___________________________________________________________________

Dále zaujalo:
Eden 39 Kč
Angelopolis 29 Kč
Milion sluncí 59 Kč
Bílá je barva kouzel 39 Kč
Úsvit planety opic 69 Kč
Úsvit planety opic: Ohnivá bouře 69 Kč
Achája 49 Kč

   
   

5 komentářů:

  1. Také jsem v poslední době byla několikrát v LK a zaujalo mě tam dost knih, ale snažím se krotit. Jen bych opravila, že 2. díl Čarozemě stojí dokonce jen 39 Kč. :) Vím to, protože jsem se na něj sama dívala už nejmíň třikrát, ale zatím jsem nečetla ani první díl, co mám doma, takže se stále rozmýšlím, jestli pokračování opravdu potřebuji (nemám totiž moc místa v knihovně). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jich tam opravdu hodně, u některých se divím, že tam vůbec skončí.
      Tu cenu mi tam vytvořil nejspíš nějaký šotek, opraveno. Já si právě koupila i první díl (v akci v Dobrovském stojí přes 80 Kč). A místo v knihovně je marný boj! :D

      Vymazat
  2. Kdyby měl někdo cestu do Ostravy, tak tam mají v LK přímo na hlaváku Crescendo a Finále asi za 49(jen nevím, proč ne Ticho, to mi jako na potvoru chybí:)) a pak mě ještě zaujaly Střípky duší a Lola a kluk od vedle od Cooboo.:)

    OdpovědětVymazat
  3. http://kniznirecenzeetc.blogspot.cz/2016/08/franz-werfel-pisen-o-bernadette.html

    OdpovědětVymazat
  4. http://kniznirecenzeetc.blogspot.cz/2016/08/franz-werfel-pisen-o-bernadette.html

    OdpovědětVymazat